تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان
سرخط خبرها

وکیل قلابی ۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد

  • کد خبر: ۱۹۱۴۴۱
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
وکیل قلابی ۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با جعل عنوان وکیل دادگستری ۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ و طرح شکایت از یک فقره کلاهبرداری، کارآگاهان در جریان وقوع کلاهبرداری با جعل عنوان وکیل دادگستری قرار گرفته و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان این بررسی‌ها مشخص شد که شاکی در سال ۱۳۹۸ با متهم که مدعی بود وکیل دادگستری و کارآموز یکی وکلای خبره تهران است، آشنا شده و این فرد ادعا کرده که فردی ذی‌نفوذ در دستگاه قضایی است. در همین راستا نیز شاکی مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به او پرداخته کرده، اما طی این مدت متهم از انجام امورات مربوط به وکالت طفره رفته است.

وی با اشاره به نتایج بررسی‌های پلیسی گفت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت مهتم با جعل سربرگ یکی از وکلای مشهور اقدام به تنظیم قرارداد با مالباخته کرده است و زمانی که متهم از انجام امورات مربوط به وکالت طفره رفته شاکی به دفتر وکیل مشهور مراجعه و متوجه شده چنین فردی در دفتر وکیل مشهور مشغول به کار نیست.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در استعلام‌های پلیسی مشخص شد که متهم جعل عنوان کرده و اصلا وکیل دادگستری نیست، افزود: در تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم در محدوده پل صدر تهران شناسایی شد و ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و اخذ مجوز این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌ها به جرم ارتکابی اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات کارآگاهان برای کشف سایر جرایم احتمالی از سوی این فرد نیز همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->